Sunday, December 5, 2010

mode : sedih, pedih,..

anak saya BUKAN ANAK LEMBU. sekian

8 comments:

  1. nape? kes disuruh stop breastfeed n kasi susu formula ke?

    ReplyDelete
  2. nope.. sedih bile kite bg formula kt anak kita, then org sedap2 mulut panggil anak kite anak lembu..

    ibu die yg salah sbb tak mampu nk bg yg terbaik utk anak, nape anak plak yg kene? apela dosa si kecik tu, taktau ape2 tibe2 kene label as anak binatang..

    ReplyDelete
  3. kata-kata org mmg pedih, sabar ajelah, asalkan anak sihat, cergas dan membesar dgn baik, cukupla..
    pandai jer mulut org tu mengata anak org, anak sendiri die jaga sgt ker?
    sabar yer zughai..

    ReplyDelete
  4. lain orang.. lain kemampuannya. dorang tak bley samakan dorang ngan kita. asal baby sehat sudah.. chaiyok!

    ReplyDelete
  5. amboi.. sedapnyer mulut org tu ckp.. org tu bg anak dia susu badan je ker selama2nya?? takkan lepas tu tak minum susu langsung.. confirm ada minum susu lembu gak.. susu formula tak semestinya berasaskan lembu.. kan ke byk susu berasaskan soya.. takpela cik zughai.. asalkan awak dah cuba sedaya upaya awak.. diorg ape tahu..

    ReplyDelete
  6. tabahlah wahai temanku.... biarkan mulut orang itu..

    ReplyDelete
  7. tanya kat orang yang cakap tu balik, dia dulu masa kecik minum susu badan sampai ke besar ke? kalau dia pon minum susu formula, apa kes?

    awak, nashriq anak saya pon minum campur-campur. jangan dikisahkan apa orang nak cakap. kita tau kemampuan kita. orang lain takkan tahu.

    susu formula bukanlah buruk. cuma kurang baik dari susu badan. kita semua pon dulu minum susu formula. insya-allah, apa yang kita beri tak kiralah susu badan atau susu formula, yang penting kita doakan anak kita jadi yang terbaik.

    sabar ye awak...

    ReplyDelete
  8. babe, abaikan org yg ckp takde akal tu.
    sayang amani~

    ReplyDelete