Thursday, February 24, 2011

macam macam amani siri 2

pagi tadi, lepas bagi susu kat amani, saya dah semangat nak sambung tido balik. tgk jam pon awal lagi. mata pon berat semacam. dpt lelap setengah jam lagi pon orait gak. jeling amani kat sebelah, tengok dia pon macam mamai2, tapi belum lena sangat lagi la. dok golek sana, golek sini.. aihh golekla ye syg, mama nak lelap sat je lagi yaaa...

tiba-tiba.... terasa ade mende yg sentuh2 kat bibir. bukak je mata, nampak itu budak kecik tengah sengih lebar sambil cuba nak sumbat puting die dalam mulut mama... adoiiii terus tergelak mama. mata terus segar, tak jadi nak tido lagi..

mesti dalam hati amani cakap...

"ooooo nak tido lagi yee??? nah amik ni, bagi lena sikittt"


budak kecik yg byk akal bersama puting yg cuba disumbat ke mulut mama :p

3 comments:

  1. hehehe...budak bijak :)
    jom shop @ http://precioushumairah.blogspot.com/

    link ur blog

    ReplyDelete
  2. nad : ye budak kecik tu mmg suke wt lawak.. pastu leh wt muke pelik tgk mama die tergelak2.. tak phm la tu kot nape mama die gelak sakan...

    ms. aiseiteru : wah dh ade blogshop ye.. nnt i singgah usha2 :)

    ReplyDelete